Monday, July 20, 2009

Pakatan Rakyat, jangan kelirukan Rakyat

Kita senang jalankan siasatan tetapi kalau cuba putar belitkan fakta oleh kerana nak ganggu tanpa siasatan muktamad kita akan ambil tindakan sepatutnya.
“Kita nak tahu bagaimana kejadian itu terjadi, kita kena tengok cara macam mana, dia terjun sendiri atau ada kaitan dengan orang lain. Saya ikut akta yang kita siasat dan selepas itu kita akan buat cadangan kepada peguam negara
,” Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan.



Semalam Ketua Menteri Pulau Pinang dipetik dalam akhbar The Sun mengatakan bahawa SPRM adalah pihak yang bersalah atas kematian, Onn Beng Hock. Tindakan beliau sebenarnya menjatuhkan kretabiliti SPRM yang menjalankan tugas dengan sangat cemerlang.

Beliau, yang merancang supaya spekulasi awal atas kematian onn beng hock dijalankan. Cuba untuk mempengaruhi rakyat bahawa SPRM adalah pihak yang membunh Onn Beng Hock. Setelah sedia maklum, kegiatan ini sudah nampak seperti dirancang.

Apa yang kita tahu :
- Mereka cuba untuk menjatuhkan kretabiliti SPRM. Mengalih pandangan rakyat, bahawa SPRM adalah tidak tulus. Bagaimana pula dengan institusi kehakiman negara.
- Seterusnya, membuatkan rakyat ragu-ragu dengan keputusan mahkamah yang adil atas tuduhan liwat Anwar Ibrahim.


PR, cuba mempermainkan isu ini, melihatkan bahawa mereka adalah golongan yang perfect dalam tugas. tiada kesalahan. tetapi yang sebenarnya. mereka adalah punca kepada segala masalah. Mereka telah banyak menyalahgunakan kewangan dan harta milik kerajaan negeri Selangor. Yang paling menyedihkan adalah menjadikan Bangunan SUK negeri Selangor sebagai pusat kegiatan haram mereka. Itu adalah hak rakyat.
\
Ayuh, selamatkan kerajaan negeri selangor dari terus disalahgunakan oleh DAP-PKR -PAS

1 comments:

FFCrew Team July 21, 2009 at 9:32 PM  

yang terbaru... anwar ibrahim pun nak jatuhkan institusi keadilan negara. Ingatkan ape?
kerjaan x adil ke? sebenarnya die lah yang SANGAT tidak adil

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP